Rabu, 10 Februari 2010

salam ukhwah

Bismillahirahmanirahim..

Alhamdullilah setelah sekian lama menunggu akhirnya, kini apa yang diimpikan tercapai juga.. bila difikirkan semula rasa macam mimpi pun ada tapi kita hanya manusia biasa yang hanya mampu merancang.. harap lepas ini semua yang aku impikan akan jadi kenyataan.. untuk pengetahuan semua, blog ini aku buat untuk aku jadikan teman aku di kala aku kesunyian, kelapangan dan ketika aku dilanda masalah.. Adakalanya,bila kita berdepan dengan sesuatu masalah kita tidak boleh ceritakan segalanya kepada orang lain.. tapi kita boleh meluahkanya melalui penulisan..
sebab tu orang2 dulu kata diari itu penting dalam kehidupan seseorang.. namum, ada juga yang berpendapat bahawa menangis adalah terapi yang paling mujarab bila kita dilanda masalah.. sebab bila kita menangis kita seolah-olah menginsafi diri kita bila dah lepas nagis baru kita sedar akan kesilapan yang telah kita lakukan...
Oklah..tu je yang boleh aku tuliskan untuk waktu ini, jika aku ada kelapangan ataupun idea baru untuk dikongsi aku akan persembahkan di ruangan milikku ini..

sekian

Tiada ulasan:

Catat Ulasan